De oude MOO-logo’s zijn vervangen door de nieuwe en worden getoond in het actieve tabblad. Je ziet nu in het tabblad in je browser het rode logo en de juiste titel bij elk product.
Het lettertype in het menu is iets aangepast voor een frissere uitstraling.
✅ Opgeloste problemen
In sommige situaties kon een Afas-gebruiker niet worden geïmporteerd. Als een dienstverband verlopen is, wordt een gebruiker niet geïmporteerd. Als dat bewuste account als enige lid is van een “organisatorische eenheid” wordt ook die eenheid niet getoond als te koppelen. Als voor het verlopen dienstverband een nieuw dienstverband wordt aangemaakt, werd dit verkeerd gefilterd, waardoor de gebruiker en de organisatorische eenheid eruit gefilterd werd en niet geïmporteerd.
In sommige gevallen kon een invalaccount na een synchronisatie uitgeschakeld worden. Aangezien invalkrachten een bijzonder account hebben in MOO (het is er wel, maar niet actief) werden bij het synchroniseren van de invalaccounts naar Microsoft 365 ook actieve accounts gecontroleerd en door een bug uitgeschakeld in MS365. Voor klanten met Azure als IdP betekende dit dat de invalaccounts niet meer konden inloggen. Dit is verholpen.
🚀 Verbeteringen
Wanneer de provisioning van extra eigenschappen aanstaat, wordt in het veld 'afdeling' in Microsoft 365 de primaire groep van het personeelslid getoond. Echter, wanneer een persoon niet aan een primaire groep is gekoppeld (directeur, staf, medewerkers etc.), dan wordt hier 'onbekend' ingevuld. Dit is dan onder andere in Microsoft 365 terug te zien op de gebruikerskaart. Dit oogt niet netjes. We hebben een aanpassing gemaakt zodat in plaats van dat er onbekend wordt ingevuld, het veld nu leeg blijft wanneer een gebruiker geen primaire groep heeft.
Wanneer een gebruiker onvolledig is ingevuld in een bronsysteem zoals een HR-systeem kan de gebruiker soms niet worden aangemaakt in Basishub. De import kan hierdoor ook stoppen. Om beter inzichtelijk te maken wat er precies misgaat is de importlogging verbeterd.
Is je vraag hiermee beantwoord?Bedankt voor de feedbackEr is een probleem opgetreden bij de verzending van je feedback. Probeer het alsjeblieft later nog een keer.